lørdag 29. oktober 2011

Tilfreds...

Tilfreds etter å ha oppdaget bloggen "Lykkelig som liten". En blogger som er fastlege og fembarnsmor, med stort engasjement innen svangerskaps- og barselsmedisin. Jeg har sittet og lest blogginnlegg på blogginnlegg i kveld, og kunne ikke vært mer enig! Jeg har snart lest alle hennes 114 blogginnlegg, og fryder meg over hennes meninger, engasjement og skriveglede! Hun belyser temaer som engasjerer meg sterkt! Audun Lysebakkens ammestrid, kvinners prevensjons fordeler og bakdeler, likestilling mellom mor og far, og andre fine helse-, svangerskaps/barsels-  eller foreldrerelaterte tematikker. Jeg sier meg ganske så enig i det meste hun skriver. Mye av det er akkurat som om jeg skulle ha sagt det selv, bare hun enda bedre. Så, enjoy:

Linken finner du her!


2 kommentarer:

  1. Lykkelig som liten er en klok og velskrevet blogg, ja:)

    SvarSlett
  2. Ja, den traff rett i mi hjerterot iallefall :)

    SvarSlett