onsdag 26. oktober 2011

I´m so happy happy happy... !!!


Endelig!!! Jeg har funnet igjen mitt (eller jentenes) drømmekjøkken!!! 
Så dette for noen år siden i et blad eller på internett, husker ikke helt. 
Fant det aldri igjen... lette igjennom alle blader jeg hadde liggende. 
Til og med de i boden... googlet og googlet til ingen nytte. 
Men plutselig var det der. Rett foran nesa mi på fjesboken. 
Leker i tre hadde lagd seg en side på dette mediet og ble anbefalt av et sted jeg "liker".
Heldig for meg at jeg var inne på fjesboken akkurat da dette streamet veggen.
Jippi yeah! Nå vet jeg iallefall hva jeg skal ønske meg til jentene til jul!
Nettsiden finner du her.

Har sagt at jeg egentlig ikke ønsker meg slike ting på grunn av plassmangel.. 
70 kvm på 2 voksne og 2 små søte jenter, da må man prioritere slike "store" møbler. 
Men dette er så fantastisk at jeg bare må finne en plass! 
Nydelig, søtt, sjarmerende og så utrolig fint!
Har ikke helt bestemt meg for det nydelige rosa her (amanda-rosa), 
eller det fiiiine hvite.. 
Spør om det skal bli plassert på rommet til jentene eller kanskje på kjøkkenet,
 så de kan stå og kokkelere i sammen med meg??! :) 
Nå er julestemningen i hus! 
GOD JUL, alle sammen!

4 kommentarer:

  1. For et flott lekekjøkken. *drømme* Vi har bare den "vanlige" Brio-komfyren. For tiden brukes den som hus for en bamse. hehe..
    GOD helg!

    SvarSlett
  2. Sikkert et supert hus for bamsen! ;)God helg til deg og! :)

    SvarSlett
  3. For et utrolig sjarmerende lite kjøkken! Elsker nettingdøren på siden der. Linken noteres ned til senere bruk, vi har ei dukkestue som skal pusses opp til våren. :-)

    SvarSlett
  4. For et nydelig kjøkken! Det hvite hadde passet her hjemme...noe å tenke på nå som det nærmer seg jul.

    Utrolig koselig blogg du har forresten, og ikke minst søte jenter.

    SvarSlett