torsdag 22. september 2011

Mor & barn trening

Sitter for tiden og lager et program for en mor & barn time som jeg skal ha på treningssenteret jeg jobber for. En spennede, gøy og utfordrende oppgave som har holdt meg ganske busy de siste kveldene.  Jeg har lang og bred erfaring innfor helse og idrett, men akkurat mor & barn time har jeg aldri hatt før. Gleder meg! Og spesielt gøy er det når jeg selv har ei lita ei jeg kan ha med meg på timen! Det skal være en 1/2-times kondisjonsdel og en 1/2-times styrkedel. Store deler av timen gjerne med barnet i bæresele (litt ekstra trening det:)). Jeg har ikke trent så mye aerobic de siste årene, så det er kondisjonsdelen som oppholder meg på kveldene etter at barna har lagt seg og sover godt i sine senger. 


Jeg skal til pers onsdag neste uke. Om noen av dere lesere har noen gode erfaring fra slike timer som deltager eller instruktør, tar jeg gjerne imot tips!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar