onsdag 28. september 2011

Formiddagen i dag gikk bra!

Åååå, så deilig det er når ting går godt! En herlig følelse av sommerfugler som flyr ut av magen (ja, for det var mange av de i dag morges), endorfiner som gir energi, litt som om jeg flyr, iallefall trår rundt på en lett fot. Tankene som har svirret rundt i hodet på dagen, om kvelden og holdt meg våken nattestid, har forduftet og gjort plass til tanker om at dette var gøy! Dette vil jeg gjøre igjen! Jeg gleder meg til neste onsdag! Selvfølgelig (kanskje fordi jeg er jente) med en liten undertone av at det blir kanskje noe knoting neste onsdag og... men som jeg sa til de som var med: det min første gang i dag, så jeg håper dere kan tilgi meg om jeg eventuelt knoter litt innimellom. Neste gang er jeg enda flinkere! Og jeg blir bare bedre og bedre! Tilbakemeldigene etter timen strømmet inn: Det er så godt med dette tilbudet! Du var flink! Helt perfekt for meg og mitt barn! Litt knot kan vi leve med! Du hadde godt innhold! Jeg ble både varm, svett og kjente at muskelene fikk svi! osv...

En hyggelig 1/2 time med litt kaffe i resepsjonsområdet etter trening var perfekt. Vi småbarnsmødrene fikk kjast litt om øst og vest. Blitt litt kjent og bygget et fint lite bånd. Jeg håper og tror at neste onsdag blir bra! Kanskje enda bedre! Jeg gleder meg. Er litt spent. Og håper at jeg som instruktør på mor & barn trening kan spre litt glede, energi og motivasjon i hverdagen til ellers så travle småbarnsmødre!

Skulle gjerne ha hatt et bilde av meg med hun lille i treningsposisjon, men i mangel av det får dere et av minsten som jobber livet av seg for å lære alt mulig om hvordan kroppens muskelfibre fungerer for tiden :)

1 kommentar: