mandag 28. mars 2011

Ikke lenge igjen nå!

Gikk over til å være "høygravid" i dag (40 dager igjen til UL-termin), og det begynner å merkes. Magen vokser seg stor og flott. Lille jenta tøyer og bøyer i bukens mange kanter. Bekkenet krangler litt. Jeg rydder, sorterer, vasker og gjør klart til hun kommer. Stellekommoden står klar med klær, tepper, bleier, smukker og andre nødvendigheter. Søskenvogn er på plass. Navnet satt. Jeg lengter etter å se hvem hun er og til å holde henne i armene mine. Det blir spennende å se hvordan det blir med 4 i familien, og ikke 3. 

Det yrer mot vår og dagene blir lysere. I morgen reiser jeg og min mann på spahotell for å få et par avslappende dager i sammen før det hektiske livet med to små begynner. Gleder meg! Ha noen strålende dager, dere!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar